Arkiv | 4 maj, 2010

Lat, latare, Ninni?

Det bidde varesig öl eller simhall igår – det bidde soffan med maken & Ghost-whisperer-box… 🙂

Fast innan dess så hade jag tvättat & vikt två maskiner med tvätt, så samvetet var rent. Maken däremot har verkligen börjat slarva med sina sysslor, så jag laddade ur över honom innan läggdags & sov som ett barn hela natten – behövde tydligen få det ur mig….

Som jag påminde honom; för några veckor se’n påpekade han att jag var så glad & på så bra humör, och jag förklarade att om han tänkte efter så skötte han det han ska göra där hemma utan knog & gnäll. Nu gör han det inte, och följdaktligen blir jag på dåligt humör…

*morr* Hoppas han skärper sig nu! Speciellt som hans kompis med fru & barn kommer på besök från Miami 2v nu i slutet av maj…

Håller tummarna att solen skiner hela dagen; ungarna har ju friluftsdag idag!