Arkiv | 26 maj, 2010

Here we go again..

Som en blixt från en klar himmel kommer oron – se’n kom jag på att det är fullmåne imorr’n… Jag mår ju inte bättre, men det känns skönt att veta varifrån fjärilarna kommer…

Se’n är jag väl lite stressad också; ungarna har ju haft simskola varenda kväll den här veckan, och det är frustrerande att inte kunna simma medans dom är på kursen. Maken orkade bara 5 vändor igår, så inte fick jag läsa i fred heller! 😉

AW med bästaste MG på fredag, se’n makens kompis som kommer på lördag – mycket roligt att se fram emot, men lite planering också förstås. Undras vad man ska bjuda på för mat på lördag f’resten? Börjar väl bli dags att planera nå’t?! Fast maken & R är nog fullkomligt nöjda bara det finns öl, rom & nå’t att tugga på antar jag. Dom har inte träffats på 3 år, så dom har ju lite att prata ikapp om!

Sommarplanerna börjar falla på plats; det blir nog Lanzarote i sommar. Två veckor vid poolen! 🙂 Ungarna får sommarlovsledigt fr o m v27, de första 3 veckorna är det fritids som gäller. Inte utan att man är lite avis… 😉