Lat, latare, Ninni?


Det bidde varesig öl eller simhall igår – det bidde soffan med maken & Ghost-whisperer-box… 🙂

Fast innan dess så hade jag tvättat & vikt två maskiner med tvätt, så samvetet var rent. Maken däremot har verkligen börjat slarva med sina sysslor, så jag laddade ur över honom innan läggdags & sov som ett barn hela natten – behövde tydligen få det ur mig….

Som jag påminde honom; för några veckor se’n påpekade han att jag var så glad & på så bra humör, och jag förklarade att om han tänkte efter så skötte han det han ska göra där hemma utan knog & gnäll. Nu gör han det inte, och följdaktligen blir jag på dåligt humör…

*morr* Hoppas han skärper sig nu! Speciellt som hans kompis med fru & barn kommer på besök från Miami 2v nu i slutet av maj…

Håller tummarna att solen skiner hela dagen; ungarna har ju friluftsdag idag!

2 thoughts on “Lat, latare, Ninni?

  1. kan inte låta bli att skratta. Jag kan nästan inbilla mig hur din make såg ut och vad han sade för sig själv… Qué jodienda, no? Me cago en diez…

Kommentera

