Arkiv | 28 maj, 2010

Hej solen!

Gick hemifrån under regntunga skyar & 10C, men nu börjar solen titta fram och det var riktigt skönt när jag gick ut vägg i vägg & köpte en lunchsallad. 🙂

E vaknade en halvtimme innan väckarklockan ringde, så han gick med mig medans B stannade hemma en halvtimme extra med pappa. E var omåttligt kaxig när jag lät honom gå de sista 100 metrarna ensammen! 🙂

Har med mig smink & ombyte för att kunna möta upp med MG inne i sta’n för en AW tillsammans med ett gäng skojiga folk. Vid 15 börjar jag kamma luggen! 🙂

Strax före lunch ringde B; ”Jag fryser fast jag är varm, och har ont i halsen & ena örat…”. Ringde till VC & maken ska ta henne dit ganska precis nu. Hon har ju mått halvskrutt i en vecka nu, så det börjar nog bli dags för lite meducin…

Blev lite tokig på maken; han passade på att köpa nya sommardäck till jobbilen innan han hämtade B på skolan. Prioriteringar… *suck*