Arkiv | 3 maj, 2010

Stökvecka…

Känner på mig att det här kommer att bli en brötig vecka… Skönt att sommartiden börjat så jag slutar redan kl 15.

Egentligen är det inte så mycket mer på agendan, men jag känner mig ändå stressad…

Skulle ha träffat en gammal klasskompis för en After Work ikväll, men eftersom han jobbar till 19 så känns det lite drygt att ge sig iväg hemfrån när man i vanliga fall börjar göra kväller. Tror jag ska skicka ett sms till A & boka om. Däremot så fundrar jag faktiskt på att dra till simhallen ikväll; kroppen behöver röra på sig! 🙂

Imorgon ska ungarna ha friluftsdag, E vill ha kycklingklubba & B vill ha pasta m bacon. Mamma vill inte laga 2 olika matsäckar plus middag… Kanske blir kycklingklubba till middag & pasta till matsäck? Till det majskorn, varm o’Boy, kall Mer & nå’ra Brago plus frukt?