Snacka om Service!


Jag är Buzzador.

Reklamavbrott:

——————————————————————–

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är ninnibeth):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=ninnibeth  

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com?refstr=ninnibeth

————————————————————————-

Med ojämna mellanrum får man hem grejer att testa och berätta om för sina vänner; jag har fått kyckling, ost, kaffe, godis mm, mm. Man antecknar lite om produkterna, vad vännerna & en själv tycker om det & rapporterar till Buzzador efter utfört test. Det är helt klart värt ”besväret”, du får inga kontanter, men att få testa nya artiklar är ju skoj! 🙂

Nåja, service var det ju… I vårt område är det en latinamerikansk kille som kör ut paketen åt posten, och vi har väl bytt nå’ra ord ibland, men inte mer. Men idag fick jag alltså ett Buzzador-paket, och han gjorde sig omaket att leta rätt på mitt mobil nr och ringa mig för att säga att han skulle ställa undan paketet på ett visst ställe så det skulle hålla sig svalt! DET är vad jag kallar Service! 🙂

Och i enlighet med min nya Komplimang-kampanj så måste jag ju naturligtvis ringa posten & berätta vilken duktig medarbetare dom har! Det är så lätt att ringa & klaga, men nu ska jag banne mig börja ringa & rosa också! 🙂

En tanke på “Snacka om Service!

  1. oj vilken serivce. kul att se att det finns såna serviceminded personer kvar ! kul !!! det är de där lilla lilla extra som behövs. bra att ringa och berömma !! kram

Lämna en kommentar