Det var den festen det!


Tror att jag missat nå’n dresscode som sa’ svart-svart-svart, för jag syntes verkligen med min julröda klänning! 😉

 

Maten var mycket bättre iår, de kallade det för ett karibiskt tema, men jag såg inte mycket av karibien på borden, om man inte räknar med misshandlad sötpotatis förstås… Lax & ananas var riktigt gott iallafall, även om kombon med rotmos (!) kanske inte var helt lyckad… Kycklingen var också ok, men jag skippade revbensspjällen.

 

Lärde också gubbarna att dricka tomtegrogg – 50/50 julmust/julöl, fast serveringspersonalen tittade lite underligt… 😉

Bailey’s har tydligen kommit på nå’t nytt knep & har nu nå’n mint-historia på gång; tyvärr så smakade det fortfarande Bailey’s om den…

 

Var hemma redan strax efter 22, så morgonen var inte lika horribel som jag fruktat, men det är väldigt tomt i korridorerna idag!

Lämna en kommentar