Atchoo


Den senaste veckan har jag roat mig med att vara sjuk… Småfebrig (37,5-38), hostig & snorig. Ingen egentligen fara, men när det drar ut på tiden så här (9 dgr idag) så blir man matt…

Drog mig till läkaren i tisdags,och trots feber, förhöjd snabbsänka & rött öra ville han inte ge mig penicillin. Med all respekt för att man ska vara restriktiv med antibiotika, men Kåvepenin är ju ingen superdrog man kan kränga på Plattan direkt. Han lovade iaf att skriva ut recept om jag fortfarande mådde dåligt om 2 dagar, och det skulle räcka med ett samtal, så jag ringde i förmiddags och blev lovad recept…

Imorgon ska jag på AW med mina latino-vänner, så nu måste jag bli frisk!

Har tänkt att dra ihop en blog-AW vid tillfälle också; vad tror ni om det? Räck upp en hand om ni skulle komma!

Fast fokus just nu ligger på att bli av med Ullareds-oskulden med hjälp av Mona & Maggan nästa helg – längtar efter att shoppa lös, och att få ut på äventyr med U igen! 🙂

 

Kommentera

