Gratisreklam


Nej, det här är inget som jag Buzzar eller på annat sätt får ”betalt” för, men måste passa på att hylla mitt absoluta favoritföretag på nätet; Eleven.se.

De har ett enormt sortiment till jättebra priser. När jag började handla från dem brukade jag jämföra priser på det jag skulle handla, men numera handlar jag bara direkt eftersom jag vet att de är billigast. Dessutom har de otroligt snabb leverans; beställer man under kontorstid får man oftast leverans redan da’n efter (om man inte beställer på en fredag förstås…)!

Och deras kundservice är både generös och snabb att svara; jag fick ett mail igår kväll om att de har 11% rabatt på hela sortimentet nu till pingst (Rabattkod PINGST13 gäller hela helgen t o m 19/5), så jag gick in & la en order. Så idag kom jag på att jag glömt beställa en vara, så jag mailar dem & frågar om det är för sent att lägga till den till min order? Får till svar att ordern tyvärr redan är på väg (snabb leverans!), men om jag skriver si o så i kommentarsfältet så skickar de den frakt- & faktureringsavgiftsfritt när jag lägger ordern! Det är vad jag kallar bra kundservice!

Kan dessutom tipsa om att de just nu har 20% rabatt på hudvård från Boots No 7 (dock inte med de extra 11% pingstrabatt…), det är också ett märke jag varmt kan rekommendera; riktigt bra hudvård till bra pris!

 

 

Kommentera

