Lång vecka


Visst är det väl konstigt; förra veckan bara svepte förbi, men det här har gått som sirap. Men nu är det äntligen fredag iallafall.

Vi har tapetserat klart i B’s rum nu:

B tapet

Färgglatt blir det iallafall; och hon är helnöjd! 🙂

Ikväll ska vi försöka sätta upp listerna i taket, se’n blir det paus imorgon eftersom vi har städdag med föreningen, och på kvällen ska jag på 40-årskalas, men på söndag kanske vi kan börja lägga golvet?

Igår var jag med B på Outletinvigning; det är Mona som öppnat outlet alldeles bredvid mitt jobb. Massor med snyggt till bra priser. Och, under över alla under, dotra hittade en klänning (!) som hon gillade; fast naturligtvis i svart… 😉

I förra veckan tittade jag i almanackan & maj var helt tom så när som på 4/5. Idag kan jag konstatera att 4/5 är tom, men 11/5 är det 50-årskalas, 18/5 ska vi eventuellt gå ut & äta med ett födelsedagsbarn & 25/5 är det en välkomstfest för en kompis bror som kommit till Sverige på besök under sommaren. Hej då maj! 😉

Passar inte riktigt in i våra planer att hinna med ungarnas rum, men det får gå på nå’ vis. Söndagarna är ju iaf lediga, och lördagarna på dagen…

Kommentera

