Tummar tack?


Kommer inte ihåg om jag berättat – men vi har bokat stuga i Lindvallen till påsklovet för att åka med en annan familj.

Imorse ringde G mig & sa att det kanske kan bli problem för henne att få ledigt eftersom de har bokslut (!). De har ju naturligtvis back-up och kollegor, men det är iallafall inte helt säkert att hon kan få ledigt, och isåfall kanske hennes man åker ensam med killarna. Men jag vill ju ha med G så klart! Så ta nu & sänd en liten tanke till högre makter och håll en liten tumme att det löser sig så vi kan åka allihopa!

Tack! 🙂

2 thoughts on “Tummar tack?

  1. Jag vet inte specifikt högre makter du hoppas på, men om min tumme hjälper så har du den här… 🙂

Kommentera

