Titta det snöar!


Jodå, jag vet att det är lynch-varning på att vara glad över snön; men det är ju så vitt & fint; ungarna kan åka pulka och det blir ljusare ute…

Igår kväll fundrade jag på om jag skulle ta mig till jobbet eftersom dom varnade för inställd kollektivtrafik, men så’n ”tur” hade jag inte, utan här sitter jag nu. Om jag tar mig hem är en annan femma; men det bekymrar jag mig om om 5 timmar ungefär… 🙂

Fast lite besviken är jag; hade räknat med kinamat till lunch idag, men dom har bytt lev dag till torsdag den här veckan… Undras om jag ska ge mig iväg ut på lunchen, eller nöja mig med en kopp te & några flatbröd?

Kommentera

