Maggan & Monas Feelgood Weekend i bilder


Det får bli ett separat inlägg med bilder eftersom WP strejkade lite med mig…

Lizette in action:

(Nej, varken hon eller Mona var så där suddiga i verkligheten…)

Fantastiska Christina Stielli:

Alla finingar på midda’n. Utom vi vid Bord 1, det som var lite mer högljudda, lite gladare, och som sjöng snapsvisor innan vi skålade; i vin… 🙂 )

Menyn:

Och den suveräna kökspersonalen trollade fram tapioka smaksatt med soja & citrus istället för löjrommen som jag inte tål. Men det blev ingen bild på den eftersom jag var för hungrig… 😉

Så här såg däremot varmrätten ut:

Och min efterrätt; choklad, melon, vindruvor & maräng:

Alltså, jag har aldrig varit med om maken; dom tog inte bara hänsyn till mina allergier, dom gav mig något som var minst lika lyxigt & gott som det de andra fick! All heder till Friiberghs för det! 🙂

På kvällen underhöll fina Sara Varga:

Och Velvet:

Vi dansade hela kvällen!

Innan kvällen avslutades med sista sista låten som Maggan showade loss till; Lena Ph’s Det gör ont!

(Jag vet inte om det var jag eller kameran som var suddig… 😉 )

På söndagen fyllde vi fickorna med karameller:

Och satte oss och njöt i solen:

Tills det var dags för lunch & prisutdelning:

Och till sist föredraget med underbara Mia Törnblom:

Kommentera

