Oj!


Det har alltså gått över en månad se’n senast!

5-20/7 var vi på Fuerteventura  fett ilägg kommer med bilder & rekommendationer. Jag blev fullkomligt kär i ön! Måste ha varit kanarier i ett tidigare liv med tanke på min förälskelse i först Teneriffe & nu Fuerteventura…

Jobbade en vecka när jag kom hem & förra veckan var jag ledig med ungarna; eller nåja, med dotra eftersom sonen åkte hem till A efter E’s gudfars 40-års kalas/-kris som vi firade hemma hos oss den 28/7…

Idag blev vi spontanbjudna på lamm-grillning hemma hos en kompis i Edsberg; massa nytt folk –  alltid skoj.

Och här sitter jag nu & försöker summera en hel månad…

Hur har er sommar varit?

2 thoughts on “Oj!

  1. Hej! Vi haft haft en sommar med husfix, bl.a. ett läckande tak som behövde tätas:) Men mysigt har vi haft det . Ser framemot ditt inlägg om Kanarieöarna. Funderar på att åka dit lite senare i år. Vet ju inte nu vilken ö vi kommer att ”hamna” på men kanske kan jag få lite vägledning av dig!
    Många hälsningar från Marie

  2. Men va’ tråkigt! Roligare kan man ju ha för pengarna! men å andra sidan bättre att täta tak på sommarn än mitt i vintern…

    Vi har varit på Fuerteventura, Gran Canaria & Tenerife; och alla har sin charm, men våra favoriter är Fuerteventura & Tenerife. Men det beror ju på vad man vill ha ut av sin semester också… 🙂

Kommentera

