Äntligen fredag!


(Kan det vara den vanligaste rubriken? Tydligen den 5:e gången jag använder ”Äntligen fredag” som rubrik…)

Igår var det föräldramöte, se’n hem & packa inför kvällens kryssning m U & make. Imorse när jag klivit av bussen & var på väg över gatan så stannade jag till mitt i steget – jag glömde ju födelsedagspresenterna till U & karl hemma! *suck* Jag & B som gick fjorton varv i Kista när vi klippte oss häromda’n & till slut hittade nå’ som vi gillade, så glömmer jag bort att packa ner det! Vi får styra upp en middag lite längre fram för det högtidliga överlämnandet helt enkelt! 😉

Tur att jag kom ihåg pass & piljett iallafall…

 

Kommentera

