Bästa munsårsmedlet


Ända se’n jag var liten har jag lidit av munsår; speciellt under sommaren om jag blivit solbränd, men också alltid som ett brev på posten vid förkylningar.

Men se’n några år tillbaka (5-6 år) har jag inte haft ett enda munsår som ”blommat ut” eftersom jag hittat ett riktigt mirakelmedel mot munsår! Nämligen Hemkokat.nu ‘s teatree-cerat!  Jag börjar använda ceratet direkt vid första pirret, och oftast så går det helt tillbaka direkt redan samma dag. Som ”värst” så bildas en liten skorpa på en gång; som faller av efter någon dag, men det blir inte ens en blåsa innan!

Så lider du av munsår så kan jag varmt rekommendera dig att du provar den här produkten; jag har beställt ett nytt idag, tillsammans med lite annat jag tänkte testa… 🙂

Kommentera

