Vanish – buzzning


Jag är Buzzador.

Reklamavbrott:

——————————————————————–

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är ninnibeth):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=ninnibeth

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=ninnibeth

————————————————————————-

Med ojämna mellanrum får man hem grejer att testa och berätta om för sina vänner; jag har fått kyckling, ost, kaffe, godis, duschtvål, kryddor, krämer mm, mm. Man antecknar lite om produkterna, vad vännerna & en själv tycker om det & rapporterar till Buzzador efter utfört test. Det är helt klart värt ”besväret”, du får inga kontanter, men att få testa nya artiklar är ju skoj! :)

Nu ska jag alltså få testa Vanish – snacka om perfekt så här inför skolstarten – kom an bara smutsfläckarna! 😉

Kolla va’ mycke’ godis jag får testa:

Är extra nyfiken på Extra Hygiene (perfekt vid höstsnörvel & <ta i trä> magsjukor) och Crystal White.

Men inte nog med det – jag kommer dessutom att få 10 påsar med Vanish Oxi Action Pulver att dela ut till släkt & vänner, så vill ni testa så maila mig adressen till ninnibeth snabel-a yahoo punkt se. Jag vill ha en kort recension för ”besväret” så klart! 🙂

Först till kvarn…

One thought on “Vanish – buzzning

  1. Pingback: Fläckfri framtid med Vanish! « Coño – på ren svenska!

Kommentera

