Hälsporre & Ecco


Jag gick ju till läkarn i måndags & fick höra att jag troligen har åkt på hälsporre, så igår åkte maken, B & jag till Barkarby Outlet för att kolla Nike Air & Ecco efter nå hälvänliga sandaler/skor.

Hittade två par sandaler på Ecco och ett par gympaskor på Puma (snyggare än Nike Air), B fick en höstjacka från Puma och vi kom dessutom hem med två nya stekpannor; man kan verkligen hitta guldkorn där nu med sommarrean! 🙂

Därefter en snabbis till Willys och hem och käka jordgubbar & grädde framför Allsången.

Jag har ju inte varit nå’ fan av Anders Lundin, och var ju skeptisk till Måns, men jag blev verkligen impad! Han hade bra närvaro, kan ju sjunga, har glimten i ögat & fick med sig artisterna; dumpar han bara den hemska slipsen så blir det nog riktigt bra! 🙂

 

Kommentera

