Minus ett barn blev minus två…


Igår åkte vi till Högdalen för att hämta hem E, men efter en improviserad grillmiddag och lite sangría så blev det beslutat att inte bara E skulle stanna en natt till, utan B ville också stanna. Eftersom D har semester så funkade det ju jättebra, och har fått sms från en strandkant under dagen… 🙂

När jag kom hem kom jag mig äntligen för att acceptera ett erbjudande, så i mitten av september ska maken & jag ut på bus med U & O. Härligt att ha nå’t att se fram emot bortanför semestern också!

I morse tog jag sovmorgon för att gå till vårdcentralens drop in för att kolla på min ömma häl. Farbror doktorn konstaterade trolig hälsporre, eller eventuellt en inflammation i hälen; båda behandlas med vila & mjuka skor, och om det är hälsporre så kan det bli tal om operation om nå’t tag…

Gissar på att inflammation är troligare eftersom jag har ont under vår & sommar, men inte under vintern när man har andra skor. Tummar på det tack?

Kommentera

