Helrenovering!


Eller, Saker man gör när det inte är nå’ bra på tv…

Onsdagar har länge varit en trökdag i min tv-värld, så på sistone har jag, istället för att sitta & dröna vid datorn, lagt mig tidigare istället.

Igår gick jag All-in & pysslade lite med mig själv innan läggdags.

Började med att färga ögonbrynen; att det ser ut som om man har två mördarsniglar i ansiktet medans man färgar är ju ingenting  jämfört med att gå omkring med två kritstreck ovanför ögonen som endel gör… En av mina Så Fult-fördomar är tjejer som målar ögonbrynen som ett tjockt streck, typ så här. (Men när jag googlade hittade jag en jättespännande sminkning – kolla va colt!)

När ögonbrynen var klara kletade jag på en Peel Off mask ifrån Yves Rocher. Billigt & bra!

Se’n hjälpte maken mig att avfärga håret med Colour B4. Finns på Åhléns & funkade över förväntan!

Gick från det här:

Till det här:

Fortfarande inte min naturliga hårfärg, men snart där… 🙂

Efter avfärgningen var det läggdags, spikmatta & någorlunda bra bok. Svår att komma in i, men den har potential!

Tror jag ska fortsätta att ha Mig-kvällar på onsdagarna! 🙂

One thought on “Helrenovering!

  1. Klart du ska ha såna kvällar 🙂 Visst e avfärgningen bra ?? I med en toning eller slingor så blir du nog nöjd 🙂

    Kram från Turkiet

Kommentera

