30 Day Song Challenge Day 2


Då är vi inne på Day 2 – Your least favourite song.

Nu är jag ju ingen finsmakare när det gäller musik; lyssnar på p4 hela dagarna och  boostar med latino på kvällarna, då gärna gamla kubanska boleros, eller reggeaton. Så därför har jag ju inga direkta hatobjekt heller, och eftersom låtar brukar ha en förmåga att fastna i huvudet på mig så vill jag knappt tänka efter vad jag inte gillar, men inatt vaknade jag 3 och hade The Monikers Oh My God i huvudet så känns det som en bra kandidat för dagens uppgift… 😉

2 thoughts on “30 Day Song Challenge Day 2

  1. låtar fastnar också i mitt huvud, och även bra låtar kan förvandlas till hatobjekt när de snurrar om och om igen!

Kommentera

