Allsången


Inte för att jag bryr mig så mycket om det är en man eller kvinna som står där som programledare i Allsången; prio nr 1 är att vi slipper Anders Lundin som jag haft svårt för se’n starten….

Måns har inte den pondus jag tycker krävs av en programledare (dom verkar ha snöat in på det där tafatta & pojkaktiga?), men hur dom har kunnat missa härliga Tina Ahlin som ett alternativ är ett mysterium! Hon har programledarerfarenhet, hon kan sjunga, hon är musikalisk och har karisma. Och hon har ingen snopp heller, om det nu är ett viktigt kriterium… 😉

3 thoughts on “Allsången

  1. och själv bryr jag mig inte alls om Allsången. De får ha vilken programledare de vill! Med eller utan snopp! 🙂

  2. Pingback: Hälsporre & Ecco « Coño – på ren svenska!

Kommentera

