Lucka 21 Bildkalendern


I mitten av november hade vi en underbart vacker frostmorgon; jag missade bussen bara för att jag var ”tvungen” att knäppa kort på vägen…

Jag gillar verkligen att knäppa kort, och har mer än en gång tänkt gå en kurs, men först & främst måste jag köpa ny kamera eftersom min Canon håller på att börja trilskas. Vem vet, kanske Tomten kommer med en? 🙂

Har inte lyckats hitta nå’n julklapp till maken än förutom toronne från Citronodlingen. Jag vet att han vill ha en ny bärbar, så det blir kanske så att vi tar en gemensam tur till ElGiganten eller MediaMarkt & handlar efter jul? 🙂

One thought on “Lucka 21 Bildkalendern

Kommentera

