Lucka 20 Bildkalendern


En av mina hobby är att måla mina naglar – tycker det är så roligt att testa olika färger & kombinationer! 🙂

Tyvärr är jag alldeles för darrhänt för att klara av nå’ intrikata mönster, men samtidigt så gillar jag kubismen, så det är ok. Starka färger ska det gärna vara också – det har gått så långt att en av B’s klasskompisar alltid vill titta på mina naglar när vi träffas så hon får se var jag har gjort & kommer med förslag vad jag ska göra härnäst! 🙂

Se’n i våras så har jag börjat gå & fixa naglarna på salong, i början med förlängning, men numera är det mina egna naglar som jag förstärker med akryl. Nackdelen med det är att nagellacket sitter som berget – oftast målar jag naglarna precis när naglarna är nygjorda, se’n behöver jag inte göra nå’t annat än fylla i ev. skav förrän det är dags att fylla på utväxten efter 3v. Praktiskt vad gäller tid, men lite trist att ha samma lack i 3 v.

Har börjat klura vad jag ska hitta på till nyår… Fast först måste jag ju bestämma vad jag ska ha på mig! Har några fina klänningar som jag fundrar på; lutar åt en guldig m glitter eller en svart m silverglitter… Fast det finns ju många fina på Bonprix också… Med 11 da’r kvar är det kanske läge att bestämma sig?! 😉

Kommentera

