Lucka 7 Bildkalendern


Tänk, en hel massa så’na här ligger & kurar under det där massiva snötäcket vi har just nu! 🙂

Den här bilden tog jag i hamnen i Tallin när jag & maken åkte dit med Tallink när dom hade Kuba-tema i april. Både mat, musik & show var helt ok, men mysigast var nog att få en hel helg tillsammans med maken; dansandes på båten och promenerandes i Tallins gränder. Kommer fortfarande ihåg solen i ryggen & smaken på ölen på uteserveringen där på torget! 🙂

-09 åkte vi till Riga med ungarna;vi trivdes bra därockså, och ungarna tyckte det var skoj. I vår tror jag vi kanske ska ta båten till Helsingfors hela familjen? En liten mini-utflykt. Maken & jag pratade om Disneyland Paris också, men vi får väl se vad plånboken tycker – Helsinki eller Paris? 😉

Ska försöka hinna med en miniweekend i Madrid också nå’n gång i vår; bara maken & jag… Kanske över påsk om mamma kan passa ungarna?

Kärlek, familj & resor – tillsammans med vänner så är det hörnstenarna i min tillvaro. 🙂

2 thoughts on “Lucka 7 Bildkalendern

Kommentera

