Lucka 5 Bildkalendern


 

Den 21 mars blev vi påkörda bakifrån medans vi stod & väntade vid ett rödljus.

Ungarna & maken klarade sig bra, men själv är jag fortfarande lite småstel & inte alls lika rörlig som tidigare; något som min husläkare viftat bort som att jag nu är normalrörlig nu mot överrörlig tidigare…

Hälsomässigt så har det varit ett bra år för övriga familjen; själv har jag haft lite tufft med astman, och har kämpat ganska förgäves mot vikten. Jag har inte gått upp just nå, men å andra sidan så har jag inte gått ner nå’ av dom 15 kilo jag borde gå ner heller… Jag började ju träna ganska duktigt med Wii EA Sports Active, men springandet gilldes inte av mina klena vader, så jag fick lov att lägga av. Har ju gymkort på simhallen, men har kanske utnyttjat det 5 gånger i år, så det blev dyra simturer…

One thought on “Lucka 5 Bildkalendern

  1. Pingback: Lucka 5 Bildkalendern « Coño – på ren svenska!

Kommentera

