Gud hör bön!


Eller… Om jag hade bett så hade jag kanske blivit bönhörd. Det kanske var Optimisten som la’ ett gott ord för mig hos Honom?! 😉

Maken ringde. Grannen, L, hade ringt honom för att berätta att simskolan var inställd på fredag och att han därför inte behövde hämta P.

Maken skrattade & berättade hur insnärjda våra fredagsplaner blivit, men nu skulle vi ju få gå på fest ett par timmar iallafall!

Varpå L genast erbjöd sig – men jag kan ju hämta B&E så får dom vara hos oss tills ni kommer hem istället så slipper ni stressa!

Sagt & gjort! Maken går på mötet & fortsätter ut på julfesten direkt efteråt. Jag stannar kvar på jobbet & går direkt till min julfest & kommer hem vid 21-22 & hämtar ungarna hos K&L.

Perfekt! 🙂

Kommentera

