Vilken måndag!


Kändes hur mysigt som helst att vakna av två gosiga ungar som kröp ner i sängen, det gjorde inte ens nå’ att det var -8,3C ute – det finns ju varma kläder!

Se’n missade jag bussen med ett f:tthår, då var det lagom roligt. Se’n skulle jag roa mig med mobilen medans jag väntade – då hade den laddat ur. Kommer till jobbet & högarna är inte roliga.

Måndagen blev väldigt mycket måndag.

Slog på datorn & har skrattat så jag snudd på gråtit här i min ensamhet tack vara underbara nätvänner som har lika sjuk humor som jag har!

Nu snart hem & göra läxor med ungarna… 🙂

Kommentera

