Slut för idag! :)


Eller egentligen slutade jag för en halvtimme se’n, men eftersom maken ska på begravning kl 14 så har jag ju inte superbråttom.

Tänkte ta mig hem via Solna & shoppa lite – om jag hittar nå’ shoppingvärt. Tycker att alla affärer har fruktansvärt fula kläder i år, nästan utan undantag. Och det som är snyggt finns inte i storlek sopsäck så det sitter snyggt på undertecknad… Får väl shoppa en rulle svarta säckar på Clas Ohlson och pynta m lite silvertejp?

Det blir imorgon vi åker upp & hämtar skitungarna; ikväll blir det kvarterskrog med kompisar. Fast inte mycket dricka för mig eftersom jag fortfarande försöker hämta mig från det där glaset (eller ok 3 små glas, kanske totalt 1½ dl?) rött jag drack igår. Alkohol rimmar tydligen illa med de vätskedrivande jag fick av farbror doktorn för att bli av med mina ömma, svullna vader/fötter…

Och kom nu ihåg att vi firar Allhelgona den här helgen!

Halloween ligger alltid den 31 oktober, det är då man spökar ut sig & käkar godis & avhugna fingrar & allt vad det är. Den här helgen tänder vi ljus & tänker på dom som lämnat oss… Förstått?!

2 thoughts on “Slut för idag! :)

  1. Haha, smittade shoppingkänslan ? 😉

    Mm, jag hoppas att det inte kommer ngr utklädda och ringer på dörren denna helg. Ska nog ner till kyrkan och tända lite ljus tror jag.

    Hoppas att ni har en bra helg ! Kram

  2. *LOL* Kanske det? Nej, jag har letat tröjor/toppar ett bra tag nu, fast utan framgång – fast nu hittade jag faktiskt 2 st, plus två kjolar! 🙂

    Vi stannar nog till på kyrkogården i Gävle & tänder ett ljust för farfar också….

Kommentera

