Skitmåndag!


Eller nej då, så farligt är det inte egentligen; inga ungar hemma bäddar för en ganska maklig morgon. Jag behövde inte ens skrika på maken… 😉

Nej, skiten mötte mig först på plats här på jobbet; dom håller nämligen på att rensa avloppen med högtryck i hela fastigheten, så mök-diset ligger tungt över våningarna…

Undrar vad jag & maken ska hitta på för bus idag då? Vi fundrade på bio, men det finns ju inget att se! Kan dom inte tajma bättre på sf & släppa några höjdare på höstlovet?! Fast det är klart, dom räknar väl med att folk går på bio då ändå…

Pratade med ungarna igår och när jag frågade E hur det var med honom fick jag till svar ”Inge’ bra!” Undrade varför då då, och han svarade att mormor lagar för god mat & han hade ätit för mycket! 😉

3 thoughts on “Skitmåndag!

  1. Vilka angenäma problem barnen har hos mormor :). Hoppas mökdoften försvinner fort ur näsan när du lämnar jobbet senare. Ha en bra dag! Kram

Kommentera

