Jättehemligt!


Fick ett meddelande igår – en kompis är med barn!!! Det är så himla färskt att det knappt är kontrollerbart; hon skulle ha fått mensen i lördags – och jag är den enda som vet förutom pappan! 🙂 Är så himla glad för deras skull – dom blir dom första i ”Kompis-Gänget” som passerar 2 barn, och dom är verkligen helt underbara föräldrar, så jag kan inte tänka mig några som passar bättre som 3-barnsföräldrar! Är så himla glad för deras skull!!! Det är så svårt att inte berätta för maken, men han är så himla disträ att han säkert skulle råka nämna det för nå’n & det vill jag inte riskera även om den blivande mamman sagt att det är ok ”om han håller tyst”… En liten midsommarbebis kommer det att bli om jag räknat rätt! 🙂

För övrigt så hade vi en otrolig morgon hemma imorse; inte minsta lilla tjafs eller bråk! Ungarna klädde på sig & gjorde sig iordning utan diskussion, och dom t o m s-j-ö-n-g på väg till skolan!!! Tror jag ska köpa ett tjog trisslotter ikväll…

Idag efter jobbet ska jag ”fylla på” mina naglar eftersom dom vuxit ut en bra bit; är så himla nöjd med naglarna den här gången! Nageltjejen ”byggde” dom helt i akryl istf att använda tippar, och dom håller så himla mycket bättre och är bra mycket tunnare (tynnre vill gävlebon i mig skriva…)! 🙂

Tittade naturligtvis på tv igår – är så himla stolt över dotras insatts! Och man såg mycket mindre av den dryge, blonde i det här avsnittet också, vilket förhöjde upplevelsen bra många grader! 😉

2 thoughts on “Jättehemligt!

  1. Det va mkt prat om B här igår kväll 🙂 Hon va jätteduktig i gårdagens avsnitt. C sa ” det e juh rätt så häftigt egentligen att vi känner B och så e hon med på tv ” 🙂

    Härligt med en kompisgraviditet !! 🙂 Jag väntar juh, antagligen förgäves, på att få bli moster.

    Nåt jag oxo längtar till e tills vi ska komma hem till er 🙂 Kram !

  2. Visst var hon?! Fast jag är lite förvånad att hon inte var tuffare – visar hur tagna dom var av situationen & att det inte bara är läsigt i soffan! 🙂

    Det ska bli så härligt med en växande mage igen, och en ny liten bebis att sniffa på! Jo, din syrra lär nog hoppa över det tror jag. Synd, för hon skulle bli en supercool mamma! 🙂

    Tänkte på att ni snart ska komma imorse senast – ska bli superkul!

Kommentera

