Kändismorsa?


Ska det vara jag det?! Först dotra på tv, och nu i förmiddags ringde radion & berättade att E blivit utvald att få tävla i en frågesport för barn imorgonbitti! 🙂

Lite extra skoj eftersom E väckte mig imorse när det var vuxenfrågesport på radion för att fråga mig om det var till den tävlingen dom (han & B) hade ansökt, eller om det fortfarande fanns chans att få vara med & tävla?!

Han kommer att studsa hem från skolan idag! 🙂

Appropå ”kändisar” så är ni väldgt många som läser, men bara några få som kommenterar… Kan ni inte bara säga ”Hej” i en kommentar om du brukar hälsa på utan att kommentera så jag kan få hälsa på hos dig också?

2 thoughts on “Kändismorsa?

  1. Ha ha jag är ingen kändis men känd både här och där …
    Kul med ungarna och vad var det nu som din dotter var med i för program? Jag har ingen aning om vad ungar tittar på nu för tiden, har ju ingen i den åldern.
    Några kändisar har jag inte sett till i min blogg, men fick idag en uppsträckning av en okänd kille som hade gått igång på mitt beska inslag om manlig surdegsbakning. Ha ha sånt får mig att bli full i skratt.
    Hoppas du mår bra.
    Kram

Kommentera

