Veckoschema


Det blir en brötig vecka; tur att man inte har hela huve’ fullt med snor & är helskärpt! 😉

* Måndag – Läxläsning. Ska försöka flörta med maken så han storhandlar kanske?

* Tisdag – Hela skolan ut, matsäck. Scouterna på kvällen. Kanske storhandla då istället? Styrelsemöte m scouterna sen, men tror jag skolkar… Mår bäst i sängen då…

* Onsdag – Torsdag – Inget

* Fredag – AW på jobbet. Kanske x2? 🙂

* Lördag – Hem till G&M på middag. Sova över.

* Söndag – skulle städat med scouterna, men det lär vi inte komma hem i tid för… 😉

Längtar till dagens lunch; det bidde inte pizza igår eftersom maken var sugen på mat från Asian Tapas i Kista galleria. Bad honom köpa med en extra portion som jag kunde luncha med, så det blir Basil Muu till lunch idag – hoppas hilin bränner bort förkylningen en gång för alla!

Tog sovmorgon imorse; som jag mår så ska Björnen vara glad att jag ens jobbar, och det är han… 🙂

Längtar också till min bok Skumtimmen av Johan Theorin. En deckare som till formatet påminner mycket om Människohamn av John Ajvide Lindqvist. Den utspelas på Ölands alvaret och sträcker sig över hela 1900-talet. Skickligt skriven, både vad gäller tempo, personer & miljöer, jag vill sträckläsa den, men hoppas ändå att den inte ska ta slut… Är glad att jag har Nattfåk på nattduksbordet också… 🙂

2 thoughts on “Veckoschema

Kommentera

