Fräckt & fult!


Chefen ringer & vill ha råd för att köpa ny firmadator.

Helt ok, om det inte var för att han ska sälja företaget på fredag…

Och tårta på tårta är att hans sambo ringde 5 min innan & grät ögonen ur sig för att han är så hemsk mot honom att hon (äntligen) bestämt sig för att lämna honom… När hon såg honom på väg hem så blev hon så rädd att hon nästan slängde på luren i örat på mig – och Chefen tryckte säkert på ”Återuppringning” eftersom det märktes att han var förvånad att det var jag som svarade…

Nåja, om han hade frågat hade jag bara sagt att jag precis varit på toa & inte hört telefon…

Kommentera

