Förtroendeingivande…


Hur kan man falla för så’na här ”Nigeriabrev” (det här är från Hong Kong):

Hдlsning, 

Jag дr Peter Wong Tung Shun, jag arbetar som regissцr i Hang Seng bank i Hong
KONG.and Jag har en affдrsidй fцr dig. Vеr sena klient gjort ett fast insдttning pе
US $ 20,500.000.00 men uppgav inte nеgra anhцriga i nеgon av hans papper. Vi skall
dela i fцrhеllandet 30% fцr dig och 70% fцr mig. 

om intresse jag kommer att skicka hela transaktionen information om mottagandet av
Ert svar. 

Du kan kontakta mig pе min privata e-post: XXX@yahoo.com.hk och skicka
fцljande information fцr dokumentation дndamеl.
(1) fullstдndigt namn 

(2) Nuvarande bostadsadress 

(3) privata telefonnummer, 

Jag ser fram emot att hцra frеn dig snart att fцrse dig med mer information. 

Vдnliga Hдlsningar. 

Peter Wong Tung Shun.
3 thoughts on “Förtroendeingivande…

Kommentera

