Taggtråd


Verkar som om jag fått en släng av U’s halsonda efter vår helg tillsammans – var lite småöm igår, men imorse kändes det som om jag käkat taggtråd… Måste bli frisk till E’s kalas på lördag!

Imorgon ska jag till läkar’n för att kolla upp min whiplash från i våras; ska passa på att fråga om halsen då!

Det blev rena ruschen igår; hem & laga mat (värma gryta från i måndags gudskelov, han får sin önskemiddag idag istället), sjunga m köpt kladdkaka och sjasa iväg till scouterna (Grannen cyklade med dom), se’n iväg & köpa kalasgrejer på Ica Maxi i Häggvik. Eller försöka iallafall… Vi fick tag på allt utom själva partydekorationerna… När vi var där senast hade dom massor med olika motiv på muggar/servetter/tallrikar/partypåsar, men igår hade dom bara nå’t tjejigt disco-tema… Tror inte det duger åt E…

Få se om jag hinner upp till City Gross idag på lunchen & kan kolla vad dom har där…

Tårtan är iallafall beställd, också den från Ica Maxi; vi brukar beställa från Vivels, men E älskar Ica Maxi’s choklad-mousse tårta, så den får det bli! 🙂 Gudfar betalar! 😉

Kommentera

