Nynaglad


Nu har jag klor igen – superpraktiskt att slippa använda touch-pennan till mobilen! 😉

Nageltjejen var jätteduktig & supernogrann – det tog 2½ timme innan hon var klar! Det enda jag inte gillade är att hon tog genomskinlig akryl, som när den torkade fick en smått blåaktig ton – men eftersom jag alltid målar naglarna så är det ju en petitess! 🙂

Midda’n hemma hos  K&L var jättetrevlig som vanlig, fast lite ledsen blir jag på att K envisas med att hålla fast vid sin uppfattning om mig trots att jag försöker förklara. Tänker inte gå in på detaljer, men det gör ont att inte bli riktigt sedd…

Vi vaknade inte förrän vid 13 (!) idag; så det blev full fart med frukost & fixa  oss eftersom vi skulle på kalas vid 15! Jag skulle ju hinna måla naglarna också…

Fördelen med latino-kalas är att du aldrig kommer sist som svensk; fortfarande vid 17-tiden var det folk som kom till kalaset!

Vid 18-tiden åkte vi in till sta’n för att hämta E på Centralen; så mysigt att krama honom efter en hel vecka!

Snabbt hem & duscha honom eftersom vi skulle tillbaka till kalaset, men precis när vi satte oss i bilen så ringde M & berättade att dom flesta hunnit gå redan, så vi stannade hemma istället. 🙂

Kommentera

