Fredag – och semester igen! :)


Japp, nästa vecka har jag semester igen – ska bli så himla skönt med sovmorgon! 🙂

Få se vad jag hittar på med E. Gissar att Tom Tits står på önskelistan iallafall…

I kväll har vi blivit bjudna på middag hos grannen – nu när du kan dricka öl igen, som K sa till maken! (Med det menade han alltså att maken inte behöver ta nå’ värktabletter för ryggen längre…) 🙂

Han utlovade Oxfilé m bakad potatis & rödvinssås – tror jag hoppar över lunchen… 😉

Och perfekt att gå bort fast man är nästan hemma; behöver inte vingla mer än kanske 100 m innan vi är hemma & i säng!

På lördag ska vi på 2-årskalas, och vid 20-tiden ska vi hämta E, se’n få vi se hur pigg E är – antingen åker vi hem, eller tillbaka till kalaset.

Vill hinna fixa naglarna i em eller imorgon fm också; dom där Depends-naglarna jag köpte lossnar lite väl lätt, men jag tror faktiskt att det är mitt eget fel; jag har inte satt fast dom tillräckligt helt enkelt, så nästa gång får maken hjälpa till!

Såg att dom hade erbjudande på lokala salongen – 550 kr för nya naglar, så jag tänkte passa på. Håll tummarna att jag kan få en tid, dom kommer bara in vid bokningar, så jar har lämnat tel nr på svarar’n.

Blir nog en sallad till lunch idag också; när jag var där igår så funkade inte deras kortläsare, så jag fick krita. Schysst med tanke på att dom öppnade m nya ägare i måndags! Måste vara mina ärliga blå… 😉

Nej, nu måsta jag ta tag i fakturering & statistik så jag kan bomma igen med gott samvete i eftermiddag!

2 thoughts on “Fredag – och semester igen! :)

  1. Gott med oxfilé…:-) Vi ska äta lammytterfilé som C har önskat.

    Du får vinka när ni åker omkring i vårt område imorgon ! 😉

    550 kr för nya naglar va himla bra pris måste jag säga. Hoppas att du får en tid där snart.

  2. Lamm gillar jag bara när min kompis C lagar den – med massor av vitlök, örter & flera timmar i ugnen! 🙂

    Jag får nog ställa mig på tå & vinka då – vi ska svänga höger när man svänger av motorvägen istf vänster, så det blir en bit ifrån; men nästan nästgårds iallafall! 😉

    Fick tid direkt efter jobbet idag – perfekt!

Kommentera

