En vecka kvar!


Tills vi ska hämta B alltså.

tror vi längtar mer än vad hon gör – pratade med henne i tisdags & hon har så himla skoj! Dom verkar blanda inspelningar med nöje på en alldeles lagom nivå, och hade hunnit med filmkvällar, chips, popcorn, badutflykt och skulle dra upp nät igår – hon stortrivs & bubblade om allt. Var tvungen att hyscha henne så hon inte avslöjar för mycket – jag vill ju inte veta hur allt går i förväg! 😉

Undrar lite vad vi ska hitta på när vi hämtat henne… Öland ligger ju alldeles i närheten, och där har vi inte varit förr – undras om det kan vara en bra idé?

Har du nå’ tips på vad man kan göra & var man kan bo, Mrinda? 🙂

Eller nå’n annan med Ölandskunskaper förstås! 🙂

4 thoughts on “En vecka kvar!

  1. Jag lär väl på skan nu men jag tycker att Öland e sååå mkt finare än Gotland ! 🙂 Vi har varit i Köpingsvik, superfint där 🙂

  2. Öland ÄR mycket finare 🙂
    Allt beror på vädret och hur mycket tid ni har. Vill ni ha stränder så är det norra Öland som gäller. Hela norra udden har stränder som vilken Italiensk riviera som helst, från Löttorp till Böda. Byrum är vår favorit. Å tar ni er så långt så kan ni bo på min brors pensionat: http://www.hornsjon.se
    Södra Öland är bra vid dåligt väder. Där finns häftiga utgrävningar, stenåldersby och djurparken. Vi åker hem tors eller fredag, så hos oss har ni inte mycket att hämta tyvärr.

  3. eftersom jag var där för en vecka sen vill jag bara komma med några tips om det e oki ? Köpingsvik bodde vi i ! Kanon ! dessutom nära borgholm , 5 min . nära också solliden som var supermysig att strosa runt i och borgholms slottsruin ! http://www.edithochjulia.se är ett cafe å galleri med övernattningserbjudande. supermysigt och nära köpingsvik.
    djurparken vill jag ”varna” lite för , dyrt och ganska risig. ta med matsäck då maten där var svindyr och oätlig och då äter jag det mesta men detta gick inte att få ner en bit av. dem har ett stort vattenland på djurparken som däremot var supertrevligt !!! köpingsvik har kanonstränder och sen upp emot Böda är det grymt att bada ! Sen måste ni åka till kamel ranchen ligger upp mot böda ! Asläckert ! Ha det så mysigt från en som älskar Öland och redan planerat nästa sommar där : )

Kommentera

