Huvudlös höna


Jodå, som en så’n springer jag runt!

Var på ansiktsbehandling på Spa Linaro vid Hässelby Slott. Passade också på att färga fransar & bryn. Det var en jättetrevlig kvinna som gjorde behandlingen; lyhörd, mjuk och professionell – jag kan verkligen rekommendera dom! 🙂

Fast att ta sig hem var bökigt…

Tog t-banan till Vällingby där jag tänkte ta 518 till Kista & därifrån t-banan. Men naturligtvis hade dagens sista 518 precis gått, så jag hoppade på 179 till Spånga för att där ta 517 direkt till Akalla. Men… Jag missade den med 2 minuter & fick vänta i en halvtimme på nästa buss… Tog mig 1½ timme att komma hem…

Här har jag värmt grytan från igår, packat ungarnas väska till semestern (fast vi måste nog köpa en till resväska, det räcker inte med 2 väskor till oss alla 4 när den bara får väga 20 kg. Se’n ska man ju ha en väska chorizos & annat med sig hem också… 😉

Har också hunnit med att måla alla fönsterbleck.

Men har lite kvar att göra:

* Stryka nå’ra skjortor till killarna

* Köpa €uro (fast det fixar nog maken)

* Packa åt mig & maken

* Städa upp lite så syrran inte kommer till ett kaos. Fast alldeles rent behöver det ju inte vara… 😉

Kommentera

