Tokiga kompisar!


Imorse, när jag lämnat ungarna halvvägs till skolan, gick jag förbi dagiset där granngrabben går. Han rusade fram till mig & frågade ”Kan du hämta mig idag?!”. 🙂 Idag stämde det inte, men jag har nu bestämt med hans mamma att jag hämtar dom (dottern går i E’s klass) imorgon & har dom en stund innan vi åker upp till Bollnäs & lämpar av ungarna. Söting! 🙂

Ungarna var vid Rösjön & badade idag; typiskt att dom åkte dit den enda gråmulna dagen på hela veckan; men dom hade haft kul iallafall.

Jag gjorde en lista med kläder tillsammans med B&E, så plockade ungarna fram dom & la på sängen så jag kunde packa – det ska böjas i tid… 😉

Maken var iväg & hämtade hyrbilen vi bokat, och när han kom hem hade han med sig en påse med en tröja i.

På midsommarafton så var D’s mamma, H, här, och hon hade en ceriserosa tröja med snörning på som skulle passa perfekt till mina tights som jag visade bild på tidigare idag. Jag skojade & sa att jag skulle slå en signal när jag behövde låna den, men tänkte inte mer på det. Nu har hon gått & köpt en likadan åt mig!!!

Det är inte bara mina kompisar som är tokiga – deras mammor är helgalna dom med! 🙂

One thought on “Tokiga kompisar!

  1. Haha! Ja kommer man på kalajs hos dej så är man lite galen och detta visar ju att dina kopmpisar är helgalna – men inte jag förståss… 🙂

Kommentera

