Tisdag


Imorse fick vi bekräftelsen på vår resa – om 24 dagar är vi på väg!

Syrran har tjatat lite om vi skulle boka nå’t nå’n gång; dom brukar ju komma ner & sitta husvakt/semestra i huvudstaden när vi är bortresta, så hon ville ju också kunna planera… 😉

Nu sitter jag här & väntar på holländskan; tog en tidig lunch eftersom hennes plan landar 5 i halv 1.

Köpte en macka på Vivel’s här i Ulvsunda imorse. Frågade om dom hade nå’n utan ost, och fick till svar att dom kunde göra en. Perfekt! 🙂 När jag får mackan ser jag att frallan har smält ost på sig?! Jag påpekar det & dom gör en ny macka. När jag kommer till jobbet ser jag att den här hade nå’ strösslad ost på sig! Dubbelfel!

Gav bort mackan till en kollega & köpte en ny här bredvid…

2 thoughts on “Tisdag

Kommentera

