Måndagsmötet imorse…


Det var in & ut på under 10 min. Fröken försökte få det till att det bara handlade om E, men det var ju som jag sa’; E var inte den som startade det, eller som tog det vidare. Hans del i det hela var att han ljög för att spela cool & se’n inte hade cojones nog för att erkänna det inför kompisarna. E har bett om ursäkt, och han inser verkligen att han gjorde fel. Men det hindrar ju inte att rykten sprids om den här vikarien, och det är tydligen nå’t som pågått ett tag; så E’s roll i det hela är en piss i Mississippi egentligen. Jag hoppas verkligen att dom går till grunden med det här, och då fångar in större fiskar än min lille spigg…

Vill bara säga att jag inte fått nå’ konstiga vibbar från den här vikarien, men rykten uppstår ju inte ur tomma luften, och även om den här tjejen är helt oskyldig så måste dom ju stämma i bäcken istället för att täta läckorna när dammen håller på att brista…

Det här blir en stressig vecka – simskola varenda dag, läxläsning i eftermiddag, scouterna direkt efter simskolan imorgon, och gäster hela veckan. Så himla skönt att vi är bortbjudna på lördag! 🙂

Kommentera

