All partied out!


Nej då, B fick inge’ penicillin; ”Avvakta & kom tillbaka om hon inte mår bättre…”.

Vid 15- tiden började jag fixa mig & drog in till sta’n strax efter 16 för att möta upp med fräscha MG strax efter 17. Vi stapplade iväg till Bistro Creme där vi mötte upp med en hel massa folk & mer blev det under kvällen! 🙂 Lite pirrigt att möta en massa nytt folk, men alla var snälla, så det gick bra… 😉

Efter en massa prat & en hel del öl åkte vi hemöver. MG ringde för att kolla om hennes kompis hunnit med sitt tåg till V-ås. Hon hade missat det med en hel minut, så jag & MG vände tillbaka till T-banan för att vänta in henne. När hon kom så vandrade vi tillbaka hemöver & ramlade i säng. Imorse smög dom iväg så tyst att jag inte ens märkte det eftersom MG hade brått att hinna med båten tillbaka hem…

Maken drog till Arlanda för att hämta sin barndomskompis, R, medans jag & ungarna röjde lite här hemma.

Resten av dagen har gått åt till att umgås med R, och grannarna K&L som kom över med sina 2 barn.

Nu har maken, R & E gått och lagt sig. Jag sitter vid burken & B tittar på Eurovision.

Håller tummarna för Danmark & Rumänien, men det ser inte ut som om dom vinner…

Kommentera

