Öm


Nejdå, det blev inget samtal från skolan… Han är lite småsnorig, men <peppar, peppar> det verkar stanna där…

När vi kom hem så snabbade sig E med läxorna medans B, som inte hade några läxor idag, hjälpte mig med att hämta in posten & packa badkläder till simhallen.

Efter maten, lime & vitlöksmarinerad, tunnt skuren benfri kotlett med lök, ris & blomkål, så cyklade vi iväg alla 4 eftersom maken kom hem tidigare den här månda’n…

I simhallen så mötte B’s kompis Y upp med oss; tjejerna hade kommit överens efter att vi föräldrar ok’at. Efter en halvtimme lämnade jag över ungarna till maken & var med på vattengympan; dom första 10 minutrarna var värst, men se’n fick jag upp flåset. Ser fram emot morgondagens träningsvärk! 😉

Om man räknar med timmarna av dans i lördags så har jag rört bra på mig den här veckan. Se’n imorgon blir det ju en halvmil på cykel när jag ska på styrelsemötet på scouterna också. 🙂

Känner att jag börjar bli lite sugen nu; maken & ungarna tryckte i sig några mackor efter simhallen, men jag försöker ha karaktär… Kanske lika bra att jag stänger av datorn & går upp & lägger mig istället… 😉

Kom ihåg att hålla tummarna för B mañana! 🙂

Kommentera

