Kristi Himmelsfärd


Förra året åkte vi till Riga på Kristi Himmelsfärd, i år blir vi hemma… Hade fundrat på en kryssning, men ungarna har ju hajk i helgen, och då vill man ju vara ”inom räckhåll”. Vi får ta en familjekryss längre fram; ungarna har tjatat ända se’n jag & maken åkte till Tallinn… 🙂

Nej, i år blir det halvdussinet 11-åringar och fullt ös istället. Men det blir nog bra det med; pizza, glasstårta, manikyr & frisyrfest tänkte jag. Och disco så klart, med pyjamastvång naturligtvis! 😉 Jag ska hoppa i min så fort jag köpt glasstårtan hos glassbilen!

2 tankar om “Kristi Himmelsfärd

  1. För mig och min man blir det kryssning, ska bli härligt! Hoppas att PJ-partyt blir lyckat 🙂

  2. Kul att se dig här igen! 🙂

    Är ruskigt avundsjuk på er – hoppas väderleksprognoserna har fel så det blir fint väder!

Lämna en kommentar