Trötta fötter


Vi skulle ju haft en lugn morro’n, jag & B, men eftersom maken stack till Skavsta i ottan så var jag ju tvungen att gå med E till skolan, så strax före 8 klev jag upp & klev i mjukisar & tröja och promenerade iväg med honom.

När jag kom hem hade B dukat frukost, så vi åt frukost & pratade innan vi duschade & gjorde oss iordning i maklig takt.

Vi kom i god tid & satt i solen ett tag innan det blev dags.

Allt gick jättebra, men vi får inget delsvar förrän senast i slutet av maj. Ni får ursäkta om jag är lite hemlighetsfull, men jag vill inte jinx’a nå’t innan det är klart. Tack iallafall för tummar & tår! 🙂

Efteråt gick vi till en kinakrog på Drottninggatan & lunchade; B älskar kinamat, och buffé är ju aldrig fel… 😉 Jag hittade också en jättefin, ny handväska; grå i flätat skinn. Nöjd! 🙂

Vi hann shoppa lite på Åhléns också innan vi åkte hemöver & hämtade E i skolan på vägen.

Här blev det pannkakor till middag; jag åt åtminstone 2 för många, och B smällde i sig hela 6 stycken!  Fråga mig inte var hon gör av dom, för hon är mager som en sticka & inte ens 140cm lång…

Nu ska jag göra iordning en liten skrivelse om Flat Stanley som varit här på besök, men nu ska han åka hem till Kentucky igen… 🙂

Kommentera

