Mienteme Pinocchio


Vad säger Rödluvan till Pinocchio i en 69:a?

Ljug för mig Pinocchio, ljug för mig!

😉

Har precis pratat med en leverantör som satt & ljög för mig rakt upp i ansiktet… Tror han verkligen att jag är så godtrogen att jag tror på allt vad han säger utan att själv kolla upp fakta???

Ibland är man som sagt glad för att man inte förstår hur endel tänker…

Avskyr hur så’nt här spiller över i vardagen också; det här med jobbet snurrar ju i huvudet så jag inte har tid eller ork att koncentrera mig på nå’t annat. Ska verkligen bli skönt att komma ut på lördag och bara roa sig! Om vi inte ska guida showfolket från båten på lördagen under da’n så ska jag passa på att plantera lite & göra fint i trädgår’n också…

Är det helg än? 😉

Kommentera

