Jamenjustja…


Kände mig morrig hela da’n, även om det lugnade sig lite efter att jag ventilerat här, gick till kiropraktorn (nacken känns fortfarande inte bra trots att den här var 3:dje besöket, och ländryggen har börjat ömma mera…) och mötte sedan upp maken i Kista för middag (ät aldrig Äggnudlar & kyckling på Sawadee, uräckligt!) och se’n gick vi på bio, Shutter Island. Filmen hade nog varit bättre om jag inte läst boken, men boken var mycket bättre…

Medans vi väntade på att filmen skulle börja fick jag världens magknip, och när jag kom hem var det bara att gå direkt på toan. Sitter där & lägger mentalt pussel… Ilsken, irriterad, sover dåligt, dålig mage… Räknar i huvudet & kollar almanackan… Jamen just ja… Hejsan pms!

Visst, jag är fortfarande tjurig & igelkottig, men nu vet jag iallafall varför, vilket gör att det känns lite bättre redan… 🙂

Kommentera

