Personlig assistent


Tog med mig E till jobbet idag; han är snorig, men mår bättre. Han började ju med Kåvepeninet igår & sov lugnt i natt, men han kan nog behöva en ”mellandag” med mig här idag. Dom har ju simskola på onsdagar dessutom, så det är nog lika så bra att han inte är med. Han packade ryggsäcken full med Nintendo DS, mp3-spelare, pysselböcker & böcker så han ska nog klara av att underhålla sig. Att det blir pizza till lunch har han redan bestämt! 🙂 Har så’n tur att jag jobbar så jag kan ta med mig ungarna vid behov; cheferna är snarare tacksamma att jag kommer till jobbet! 🙂

Tack för alla varuprovsmail igår, jag ska försöka hinna med att posta dom nu i veckan! 🙂

Idag ska maken åka & handla inför B’s kalas, jag beställde tårtan igår. Citronfromage blev det!

Ska försöka svänga förbi Kista på väg hem & klippa håret på E också, fullt schema!

Kommentera

